Tvättdag

Go morgon, go morgon!

Lina är uppe med tuppen igen (nja, men nästan iaf) klockan ringde 08.00 och då vare bara dra sig ur sängen och ta tag i tvättandet. Snäll som jag är fick markus en sovmorgon.. men den vara inte speciellt länge till=) Dagen erbjuderen prommis och lite Kitchen Nightmares-tittande.
Är lite putt över att jag inte hittar en bok vi ska ha till tentan.. hittar den bara på adlibris.com, men såklart finns den inte inne. Det är SÅ typiskt.
Helgen besår av jobb, jobb och ännu lite mera jobb. Kan bli ruskigt intressant och se hur helgen fortskrider..
Men jag ska väl inte klaga som har varit ledig två veckor mer eller mindre?
Nä, time to get busy. Tvätten väntar sen ska jag gå och väcka min darling=) byebye

"Först hetsas man till att börja prata och gå, sedan tvingas man till att sitta still och hålla tyst".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0