Finniga tonårs nördar.

Jag måste säga att det här har varit en av årets längsta fredagar. Tråkig och jävlig.. Markus har lämnat mig för sin andra stora kärlek, skotern. Han är uppe i byn och kör, nåja.. jag får skylla mig själv då jag lovat och lånat bort honom. Nåja, jag ska ändå snart hoppa i säng. Ska infinna mig på jobbet 7.30.. lovely!=)
Blir ju köksprov snart, chefspassen är redan utplanerade på nya schemat så de är helt enkelt bara att klara de.. ingen press nä, eller hur? Haha Kan vara bra, ge mig en knuff i rätt riktning. Kan behövas allt för ofta.


Korsord och Let's dance.. snacka om pensionsvibbar från Östra Malmgatan.

Slutligen vill jag bara ge en liten varning. Byt lösenord gott folk, jag har då blivit hackad. Finniga jävla datanördar till tonåringar... Jag undrar bara vad man får ut av en sådan sak? Jag blir så irriterad.. barnjävlafasoner.

YES, tony gick vidare.. jag kan gå och lägga mig i lugn och ro. Tack för den. Godnatt!

Min godnattpuss skickas till min älskade älskling i Rantis. PUSS



309457-21309457-22 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0