Investments


Ja, då vare ny vecka.. igen. Tiden bara rusar iväg.
Idag har jag och markus investerat i en ny säng, eller egentligen bara madrasserna. Det ska bli så gudomligt skönt när den anländer till Östramalmgatan. Grymt efterlängtat av linas ömmande rygg och icke existerande skönthetssömn. Det kommer bli great!
Eftersom sänginköpet gick snabbare än väntat (impulsköpare som vi är) hade vi en stund över innan jag behövde bege mig till jobbet. Så vi gick in på Djurmagasinet med tanke att köpa katten nå nya leksaker. De få råttor som överlevt flytten har blivit flådda och buckliga. Och där stod ett klätterTRÄD med räckvidd upp till taket. Så vi återigen (impuls)-köper det. Nä, våran katt är INTE bortskämd.
Aja, det blev en tydlig favorit. Varje vaken och sovande, för den delen,stund spenderas i trädet.                                                                                                                                               
Allting flyter på som vanligt.. Markus jobbar natt i veckan, så jag får våran stor men ack så osköna säng alldeles för mig själv. Jag intalar min rygg att det bara är två veckor kvar, håll ut. Provet börjar närma sig, på torsdag.. På torsdag ska även lingonstigen besiktigas sen ska nycklarna lämnas in.
Nä, nu ska jag förgylla min telefon med lite ny musik.'

Nåja, snör in några bilder på trädet och våran tiger. Och självklart knähunden=)

                                                                                  

Nu satte CSI igång, på återseende./L


Kommentarer
Postat av: Stina

inte dåligt träd till katten hurredu :)
Nu flyttar jag på 2 dar!! så snart blir det mys på örnäset :)

2008-01-30 @ 14:30:00
URL: http://thastajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0