naked in a minute


Ja, då vare nytt år.. nya tag!


Jag var också köpte mig en bärbar dator idag, och en skrivare.. en RIKTIG skrivare. (den här skriver faktiskt ut sidorna man markerat) det var verkligen på tiden=) så nu är de gjort.. och jag känner mig luspank. Allt som vanligt igen då..skönt=)
Dags att fortsätta installera allt skit som ska in. Måste dessutom ta tag i städningen. En kruka gick i golvet.. jord över allt (3 dagar och 3 dammsugningar senare). Dessutom löser Sally så mycket hår att hälften vore nog.. Kliade henne i en millisekund och halva pälsen hamnade i min käft, andra halvan i soffan. GAH hur mycket freakin' päls kan hon tappa innan hon börjar bli kal?

"Varför fortsätter man slå sig själv med en hammare? För att de känns så skönt när man slutar." Man måste bara älska Greys anatomy och Meredith=)

Nä, dags att get down to business. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0