SKIT(jävla)BIL()jävel


Våran bil har pajjat.. (skruttjävlaskitbiljävel..utdelar några sparkar riktade mot parkeringen) Helt handikappade är vi inte, utan har fått låna en.. så vi glider runt i en skåpbil för tillfället.. häftigt värre=)
Nä, men förhoppningsvis får dom igång bettan imorrn. MEN jag får väl trösta mig med att den var gratis om den gått i pension..
Har jobbat idag, stängning.. gick bra. Tror jag kan de mesta inför mina egna chefspass.. Ah, då vare bara att spika provet=)
Förövrigt fick jag min förlovningsring..så nu är jag förlovad på RIKTIGT. Att det kan ta en månad för att göra den lite mindre? Ja, tydligen...

Nä, nu ska jag böja rulla mot sängen och krypa ner brevid min darling=) Klockan ringer klockan åtta, sen bär de av till Z för att skriva klart rapporten och skicka in. Sen ska vi hämta de sista från den gammla lägenheten och sen blire jobb. Gosch.... men jag är LEDIG till helgen. Förmodligen bär de av uppåt i landet och över till finland för lite skoterkörning och mys=)

And it's right back on. Tur att vissa aldrig växer upp...

God natt. /L

Du är mitt allt. Jag älskar dig.
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0