död



Har precis landat här hemma i soffan efter en helvetisk dag som resulterade i ett 12timmarspass. Ja, behöver jag säga att jag är hela död i kropp och själ?

I måndags var semestern ett minne blott och jag var tillbaka i vardagen och stängning stod på schemat.. Sen har jag även hunnit vara ledig två dagar mitt i veckan, den ena dagen spenderades i tvättstugan och den andra dagen var mamma och pappa och farmor förbi. Annars har den lediga tiden spenderats framför tv, dator och xboxen i vanlig ordning. Det står nu klart att jag äger Markus i guitarhero vilket gör han lite less (i smyg).


Nä, nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga mig på soffan och se en film. För att sedan göra mig i ordning för natten och uppstigning 05.00, ingen sovmorgon här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0