happy days


Då hamnade man här framför datorn igen,.. Jobbat stängning idag. Det gick väl lite sisådär om sanningen ska fram......... Har varit hur mycket folk som helst och det första rekordet för sommaren är satt. Dock hade jag en jävligt dålig dag.. men men. Blev lite uppiggad när min chef visade att hon ändrat min anställningsform. Jag har avancerat att numera vara restaurangchefs assistent och att jag dessutom har en heltidstjänt på  rullande schema så länge jag orkar. Och dessutom fått en lite löneförhöjning. Och att allt detta gått i lås redan den 1:a juni. Det bugar oh bockar vi för. =)

Nä, nu ska jag låta de fyra varmkorvarna jag tryckt smälta och slå igång de sista Sex and the city-avsnittet. Sen ska jag krypa ner i våran nybäddade säng med våra nyinköpta satin lakan. Och de mina vänner, är de skönaste pålakanen jag NÅGONSIN sovit i.
Sista arbetsdagen för denna vecka imorgon,och på fredag åker vi upp till byn. Ni vet, det är ju marknad uppe i Övertorneå.. det kan man inte missa!!

Fick dessutom mitt Shrekspel idag.. Har suktat efter de i flera månader. Och hade min karl varit och köpte åt mig idag... han är allt bra bäst, min markus:-)

Sov gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman, du gör det bra!Älskar dig mamma

2008-07-12 @ 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0