Hus i helvete

Jag har hunnit vara vaken sisådär en tjugo minuter och det har redan hunnit ta hus i helvete. Jag är så satans förbannad... Jag stiger upp för att ta en lång och välBEHÖVLIG dusch när jag inser till min förskräckelse att det inte finns nå vatten i kranen. Så det oljud som först väckte mig och förstörde min skönhetssömn är även de som tog min hygien? Ja, vad fan ska jag göra... sånt här jävla skit och klockan har inte ens blivit elva. Yeah!

Min rygg är dessutom helt pajj från gårdagen arbete.. Jag måste ringa och boka en tid hos barnmorskan. Hade först tänkt bita ihop till den 14/7 då jag har tid.. men med lite eftertanke så går nog inte det. Suck! Bara hoppas hon kan berätta för mig vad som är galet.

Nä, nu kurrar magen.. och vi har ingen frukost hemma och min karl ligger hemma i magsjuka. Och än har dagen bara börjat.. Nämnde jag att klockan inte ens är 11?! GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0