sju svåra år


Då var äntligen helgen avklarad, det slutade med 12 timmarspass både lördag och söndag. När jag stämplade ut 19.00 i söndags kändes de som att jag avklarat sju svåra år, såg även så ut. Gårdagen vart därör väldigt lugn.. det blev inte mycket gjort förutom en liten premiär visit hos Jonas och Stina i deras nya lya. Denna dag har inte forsatt i samma lugn. Väckarklockan ringde 07,00 och tvätt stod på schemat, avrundade de hela med lax och pressad potats till middag innan jag var tvungen stressa i väg till jobbet. Arbetsdagen gick bra, kort och smärtfrI!

Både jag och magen mår bra. Tror att mina ryggbesvär börjar avta (peppar, peppar). Har iaf inte lika besvärligt och ont som innan jag gick på semester, vilket känns skönt. Annars så sparkas det och bökas mest hela dagarna och lilleman visar sin extens. Dock så har inte pappa fått känna nån spark än.. men det kommer det också! Vi har nu gått över halva tiden.. Tiden bara flyger förbi och snart är han här! Nä, mina kära läsare. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och krypa ner brevid min karl. Imorgon står jobb på schemat.  Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0