Two strikes


Dagens andra inlägg, kanske lite för ambiöst. Men ska sanningen fram håller jag på att, i skrivande stund, stor städa lägenheten. Och vad gör man egentligen inte för att slippa städa? Och ja, jag städar den här tiden. . Nu när vi har rett ut det..
...så spenderades dagen först på kallkällan till Johanna var tvungen bege sig till jobbet. Jag var dessutom alldeles för överhettad så vi for vidare till Aronsbadet. Efter vi lapat sol for vi och inhandlade lite inför kvällens middag fylld baconinlindad fläskfile med hemmagjord potatissallad. Hur gott som helst! Det tackar vi mig själv för. Jag är allt bra.

Har också tagit mitt förnuft tillfånga och insett att det är väldans mycket kläder i min garderob som jag inte har kunnat och inte kommer kunna komma i på ett bra tag framöver. De kläderna har numera fått flyttat ut ur min garderob på obestämd tid.


Nä, nu måste jag verkligen ta tag i städandet.. Jag tror inte att det är någon slump attt jag inte kommer ihåg när det senast städades här och att jag hittat två konstiga skalbaggar i lägenheten två dagar i rad.  (!!!!!!) Har även tagit fram lite fika på tining som belöning när jag är klar. Hemmabakade chokladmuffins med fyllning.. farligt goda.:-)

Passar på att lägga upp litte bilder från den gågna helgen från mammas och pappas stuga. :-) Enjoy!





That I dug my key into the side
Of his pretty little suped up four wheel drive
Carved my name into his leather seats
Took a Louisville slugger to both headlights
Slashed a hole in all four tires
Maybe next time he'll think before he cheats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0