Long time no see


Nu var det ett tag sen jag skrev.. igen. DEt har blivit lite till en ful ovana. Allt har dock sin orsak, och mitt bristande engagemang skyller jag på jobbet. Har jobbat dag hela veckan.. vilket betyder att jag stiger upp waaaay to early och är totalt utslagen när jag kommer hem. Men nu är det helg och den är så fruktansvärt efterlängtad!
Det var meningen att vi skulle bege oss ut på sjön och dra upp lite fisk efter våran grillmiddag men när jag insåg att alla mina långbyxor befann sig i tvättmaskinen kastade jag in handduken och erbjöd mig att stanna hemma och sköta tvätteriet. Denna arbetsvecka har defenitivt satt sina spår.. mina fötter är så förbannat ömma, min rygg likaså och dessutom är mina ögonlock beredda på att trilla igen vilken sekund som helst. En tvkv'äll föll mig bättre i smaken.

Just nu befinner vi oss i v. 22 (+4), tiden bara rusar förbi!! Allting är bra med magen och just för tillfället så sovs det där inne.. det har hållts igång med sparkar och slag HELA dagen. Jag har inte känns av nått i ryggen längre (peppar, peppar) men denna halsbränna och sura uppstötningar skulle jag gärna klara mig utan. All day every day. Vet ni hur det känns? Nä, jag trodde inte de..


Bild från v. 20


Nä, nu måste jag till tvättstugan. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ha, ha vad jag känner igen mig... :-) Det enda jag kan säga är att det blir bättre när bebben kommer ut! Har du testat det gamla husmoderstrixet att äta sötmandel mot halsbrännan? Vet ej om det funkar men lite sötmandel är ju alltid gott! Annars får du nog bege dig till apoteket och det kvickt...

2008-07-26 @ 14:14:39
Postat av: Stina

Fan! haha.. jäla skit fan.. Hur är det med dig då tjockis? /en annan tjockis

2008-07-28 @ 22:07:24
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0