Bebis


Helgen har spenderats uppe i byn och firat Cattis som tagit studenten! Helgen avrundades med en ikeatripp i söndags.. det blev som vanligt på tok för dyrt!
Igår hade jag ledig dag och spenderade den på stan med Stina och förstörde lite mer pengar och lunchade. Kvällen gjorde jag absolut ingen nytta.. förutom att jag la in bilderna från kameran på datorn. 

Magen v. 17 (16+0)
 

 
Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning så vi hinner handla innan Markus börjar jobba. Såg just att jag inte börjar förrens 17,00 idag. Skönt!

4 dagar kvar till semester
7 dagar kvar till ultraljud


Kommentarer
Postat av: mia

Oj vad stor mage du redan har fått.. :) Kul! Vi måste komma å hälsa på snart, så man får se magen in reality.. ;) hehe. Och eran lägenhet..Har ju inte sett hur det blev ännu.. :) kramar!

2008-06-10 @ 14:24:22
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj vad stor magen har blivit redan. :) Vi måste komma å hälsa på snart, så man får se den in reality. ;) hehe. Och måste ju komma å se hur fint det blev i lägenheten..har ju inte hunnit se det ännu. :) kramar!

2008-06-10 @ 14:26:17
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0