Fatty


Ja men hej hallå dagboken. Här är man just hemkommen från Suntan. Vi var och solade imorse. Oj så skönt, och efterlängtat! Bara man får sig lite färg nu.. 

Igår jobbade jag kvällspasset och när jag kom hem var jag nära att stryka med.. heöt seriöst. Mina fogar mår absolut inte bra utav att jag står upp 8 timmar i sträck på jobbet. När jag kommer hem så kan jag i princip inte röra på mig, och om jag har tur kan jag sova en stund under nätterna. Det är en smärta som är förjvälig. Men ska iaf ringa sjukgymnasten och få komma och pröva ett bälte som tydligen ska vara bra.. Värt ett försök! Nä, nu ska jag sluta gnälla. Jag går ju faktiskt på semester på fredag kl. 22.00. Det är INTE dåligt! 

Nu ska jag göra frukost och sen snöra mig på soffan och ha Sex and the City-maraton innan jobbet.
So long suckers!!/ Fatty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0