NöterZ


Nu var det minsann på tiden att man skrev en rad.
Har spenderat två veckor hemma i Piteå hos min kära mor och far och blivit lagom bortskämd. Systeryster med familj från storstan har även varit upp och hälsat på. Har varit grymt kul trots det hemska vädret.

Magen växer så det knakar och snart är det halvlek.. fatta att tiden gått fort. Lilleman bökar på och visar att han lever och det är hur mysigt som helst. Längtar tills pappa också får känna en spark=)

Idag investerade jag och Markus i ett xbox360 och guitar hero....... tror ni att vi sitter klistrade? nöterz..... det roliga är att jag håller på att spöa markus, är iaf hack i häl =)  Nu blev det min tur.... See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0