Trist


Min första dag på semestern.. kan inte säga att jag åstadkommit så mycket :) Varit och rantat runt med Linda, nästan ätit lunch och tvättat. Imorgon ska vi dock på ultraljud. Det ska bli spännande!

I helgen vart de grillat, fotboll och fest som slutade med utgång. Det var faktiskt gode trevligt, förmodligen för att stina var mitt nyktra sällskap. Igår var jag mera trött och slog inte upp ögonen förrens 18.10,.. och då för att markus bokstavligen drog mig ur sängen!

Nu ska jag fixa tvätten och kolla till ugnen. Det luktar väldigt mysko.. är lite orolig att den har sotat igen. Nu kom min älsklig genom dörren med lite efterrätt.. jordgubbar och glass. Mums! Tyckte desutom att han blev utmorrad av Sally.. hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0