Vola! Det blir en..

...gullig liten bejsa! Som "var lite för välutrustad för att vara en tjej". Då kan man ju dra sina egna slutsatser.

Hur som helst pickade hjärtat på i bra takt och lilleman bökade runt och var inte sådär jätte intresserad av att fastna på bild (det har han nog från mamma). Men allting såg jätte bra ut och han hade alla armar och ben, händer och.. sen var det det där med fötterna. Våran läkare fick lite panik när hon inte hittade tassarna (men sa givetvis inte det till oss) och gick ut ur rummet för att hämta en till läkaren med ett utlåtande. Så in kommer en farbror och säger "Ja, under mina år har jag då aldrig  sett en bebis utan fötter". VA? Har han inga fötter?! tänkte jag i smått panik.. men visst hade han tassar.. han ville bara helst inte visa dom. Men vi fick en skymt av två tassar, och jag kunde andas ut. Helt perfekt var våran bejsa!

Vilken känsla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0