Avklarat

Ja, då var tentan avklarad. Kan inte säga att jag gått och gruvat mig inför den, än mindre pluggat. Den var inte speciellt svår, och om man hade pluggat så hade man nog kunnat göra riktigt bra ifrån sig. Men så var det ju inte i mitt fall.. så vi får allt se hur det där gick. Förmodligen inte så jätte bra! Men jag är så otroligt less skolan och vill inget hellre än ha sommar så jag får lite semester, iaf från skolan.

Hur som haver är påsken över och markus är hemma igen. Det är härligt! Och som ett litet plus i kanten har han morgon vecka vilket betyder att vi har tid över att rå om varandra. Eftersom tentan inte riktigt tog fullt så långt tid som planerat hade jag tänkt hinna göra alla mina måsten innan markus kommer hem från jobbet så att jag har en "ledig" kväll sen. Dels så ska jag skicka efter ett utdrag från polisregistret vilken jag måste ha på praktiken på måndag, sen betala räkningarna, skicka in våran gruppuppgift och hinna med att städa.

Annars händer det inte så mycket här, jobb tors-lör.. stängning. Det ska nog gå bra det också. På måndag drar praktiken igång.. och tre veckor framåt. Känns väl lite sisådär måste jag erkänna. Aja, det blir vad man gör det till. Insåg just att jag är dubbelbokad på måndag, dels ska jag på praktik sen så jag dessutom jobba k (14-22) Det går ju inte ihop.. Less! Måste ta och kolla på det där.

Nä, nu är det dags att ta tag i räkningarna. På återseende/L

Kommentarer
Postat av: mia

Usch då..det lät ju inge kul det. Det är inte alls kul när man börjar bli så där less.
kommer ihåg själv när jag gick sista året på gymnasiet..huh. Det var tungt. :) Men hoppas att det gick någorlunda bra iaf trots att du inte pluggat! :) Jo, det är så att jag har börjat med ett nytt projekt..Tänkte att det kunde vara kul att testa nåt nytt. Jag har blivit mary kay konsult..vilket innebär att jag åker runt till folk och ha klasser elr så har jag klasser hemma..och så får man testa några av produkterna som jag säljer....Det är riktigt kul faktiskt. Och det är bra produkter. Man får träffa folk och det är ett roligt sätt att umgås på.:)Det är olika hudvårdsprodukter..ansiktsrengöring, peeling till läppar och händer, olika lotioner, sminkborttagningsmedel, kroppspeeling, parfymer o.s.v och även smink. Jag tänkte om du kanske hade velat ha en klass?..Den som har en klass hemma blir som värdinna för partyt. Man brukar vara ungefär 3-4 pers med värdinnan. Då får du bjuda in vilka du vill..Det hade vart riktigt trevligt tror jag..?? :) Jag hoppas att du blev lite klokare nu av det jag skrev..är inte den bästa på att förklara..hehe. ;) Det är bara att fråga om det är nåt du inte hängde med på..Och Jo, absolut. Det hade varit jättetrevligt med en fika på stan! Så det tycker jag absolut att vi ska göra! pusskram!

2008-03-26 @ 14:43:19
URL: http://mida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0