Dirty


Ny vecka, nya tag! Har jobbat stägning ihelgen, har haft en på upplärning.. men trots detta så gick det ganska smärtfritt. Kanske ingen toppplacering, men igår var därifrån 22.20, alltså bara tjugo minuter senare än avtalad tid.

Markus ställde som vanligt upp och hämtade mig på storheden. När vi kom så skulle markus visa mig några roliga klipp han hittat, det hela slutade med att vi såg alla filmer på alla 14 sidor.. ja, tillsist skrattade vi så vi grät.. skadeglädje är den enda sanna glädjen. Så sant som det var sagt=) Och till råga på allt så blev det ju alldeles för sent.. så när väckarklockan ringde halv nio imorse, så igonorerade jag den och sömnade om.. till min glädje ringde markus och väckte mig och guidade mig upp ur sängen och parkerade mig framför datorn. Där mitt marratech möte drog igång 8minuter senare.

Så, nu är jag klarvaken.. so, time to get dirty /L

Lite låtar som är ett MÅSTE på listan
Akon -  Sorry, blame it on me
Wyclef Jean feat. Akon Lil Wayne Nia - sweetest girl (dollar bill)
Nomy - fuck you all good night
Timbaland feat keri hilson - scream
Everlast - Black Jesus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0