inaktiv

Nu har jag varit lite inaktiv de senaste dagarna, så det är dags att ge mina kära läsare en uppdatering från Öm!
Så här kommer den. Ihelgen var vi och rantade runt i jakt på golv och tapeter. Så det blir att sätta igång projekt sovrum inom kort.. typ helst nyss!

I veckan har jag bara legat på soffan och plöjt varje tänkbar serie. Idag, känner jag mig hur pigg och kry som helst. Så idag har jag tagit mig an projekt storstädning och tvättning. Det var då verkligen på tiden. I morgon är jag tillbaka i vardagen och stänging står på schemat.

Ihelgen är det påsk, jag jobbar.. as usual. Men jag ska nog klara mig iaf.. eller? Idag åker Markus till byn och kör skoter.. och jag blir ensam till.... söndag? GOSH! Jag lär ju dö av tristess.
Vilken tur att jag har världens sötaste mamma som uppmanade mig om att påskharen skulle besöka mig även detta år, lovely! Tacka gud för att någon kommer ihåg min under dessa helger..

Åh, vad jag vill ha svar. Den här väntat är helt olidlig. Det skulle vara så skönt att få det överstökat.. och veta! Gah,, nä, nu ska jag slita mig och ta tag i städningen. Ikväll hittar du mig i soffan framför 3an. Tack för mig. /L

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej lina!
Tänkte bara säga att jag och Hampus blev också kvar här hemma..
Henka for upp själv till byn.
Förra påsken var jag också hemma, då för att jag jobbade..Henka var i byn.
Så förstår dig!
Men har ju min lilla guldklimp här hemma iaf. ;)
Ha en bra påsk! kram/mia

2008-03-21 @ 20:11:05
URL: http://mida.blogg.se
Postat av: mia

Hej! Förstår det!
Guu vad roligt att han kom hem före! ;)
Det var kul att se dig "in action" på jobbet igår..
Maten var riktigt god som vanligt..älskar maxmat! :) Idag händer det inte så mycket..vi myser på här hemma bara, innan vardagen tar över imorgon igen..Vi har varit till Barnens hus en sväng och köpt en lite mindre vagn åt Hampus som han kan sitta i och som är lite mindre än våran andra vagn. Vad händer hos er då? Du, förresten, har du hört talas om Mary Kay produkter nån gång? :) Nu blev det långt det här. :P kram/mia

2008-03-24 @ 15:04:56
URL: http://mida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0