Onyttig goin' nyttig

Ställde faktiskt väckarklockan idag på 8.30, var redan vaken när den ringde. Så jag klev upp och satte mig framför datorn och gjorde lite skoluppgifter och lämnade in våran gruppuppgift. Tanken var att jag skulle vara hurtig idag och gå till jobbet.. men nja, lär ju inte hända. Min entusiasm försvann och jag insåg bekvämligheten med att ta bussen istället. Vi får allt se, måste iaf förbi polisen och fixa ett utdrag ur belastningsregistret och sedan posta mitt brev. Så jag måste hur som helst börja dra mig från datorn på ett tag.
Jag och Markus har inlett en ny regel, inget godis på veckodagarna med start förra veckan. Men då var de faktiskt påsk och markus var borta.. så under skärtorsdag fick jag faktiskt köpa ett påskägg! Men annars har jag hållt de, markus har inga problem.. utan det är jag som har ett smått beroende för allt som heter coca-cola, chips, godis. Men det går bra, eller det går iaf.
Det känns ju ruskigt surt att veta att när jag stämplar in på jobbet så stämplar markus ut.. snacka om att gå om varandra. Suck!
Sen måste jag bara skriva att jag och markus ska fara och skaffa träningskort här någon dag.. Det behövs om man, som vi, legat på latsidan i 2,5 år! Det ska bli kuuuul!!!

Nä, nu ska jag stänga av den här datorn och logga in på markus dator istället och uppdatera min telefon med en ny mp3-lista med lite sköna låtar.. så kanske, kanske jag tar en prommis till jobbet idag. Den som lever får se! /L


Kommentarer
Postat av: Mia

Ååh vad härligt att börja träna!
Ska också börja så fort det bara går..
Går som segt att fara å fixa ett kort för min del, men ska ta tag i det nu. ;)
Har även samma problem med godiset..gottegris som man är..hehe. ;) och det blir inte lättare av att henka också är det.. ;)

Jag har nyligen börjat lite smått..Är också riktigt förtjust i hudvårdsprodukter.
Det är som kul att rå om sig själv också lite då å då..
Och dom har riktigt bra produkter!
Jo, det tycker jag att vi ska göra snart! :)

I helgen händer det väl inte så mycket.
Vi funderar på att kanske åka upp till byn en sväng..Men det återstår och se.
annars blir det bara att vara i hemtrakterna.
Ni då?

kramar!

2008-03-27 @ 11:17:45
URL: http://mida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0