Sviktande självdiciplin

Då var det paus i TopModel, så jag tar mig tid att skriva en rad eller två.

Har haft seminarium idag, det gick fin fint. OCH det bästa av allt, min todo-list börjar krympa.. härligt att uppgifterna på lappen som hänger på kylskåpet börjar krympa. Vilken känsla det är när man får gå och kryssa för en uppgift!

Hur som haver har jag karln på annan ort, närmare bestämmt i Umeå på kurs med jobbet. Så jag tvingas att spendera resten av kvällen, och natten för den delen alldeles själv.. nåja, han är tillbaka imorgon. Ska nog överleva.

Imorgon ska jag vara dagschef från 12, och kvällschef.. Så det lär väl bli lite smått kaotiskt att inte ha en dagschef som sköter överlämningen. Men, det ska väl gå det också, som den stjärna man är. Ha ha!

Nä, det var väl det.. kort summering skolan går trots (min sviktande självdiciplin) bra, lika så jobbet.. och bäst av allt, det kommer en FET lön efter denna månadsslit. Nice

Nu börjar Top Model om.. sen bär de av till sängen. PUSS på min Markus.. min älskade ängel. Han är saknad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0