Bubblande


Ja, då befann vi oss en vecka närmare sommar och semester än sist. Fy fan vad  nice. Det finns inte ord som beskriver hur mycket jag behöver en paus just nu,...Less.

Förmodligen så har det inte hänt speciellt nämnvärda saker sen sist. Jag jobbade i helgen, öppning. Slutade tidigare i lördags för att åka hem till pite och var barnvakt åt mina syskonbarn. Blev en ruskigt sen kväll och jag var hemma i säng i lule kring 4 snåret.. måste jag säga att jag var trött när klockan ringde halv sex? Jag och markus tog igen den förlorade sömnen och sov hela söndagen (från de att jag kom hem från jobbet tills han var tvungen fara till jobbet).

Annars så lider jag fortfarande av kornisk trötthet och det känns som att gå på toa är en allt för stor kraftansträngning just nu..Var med om något väldigt mysko igår.. en bubblande konstig känsla i magen. Kan det ha varit dom första foster rörelserna?! Häftigt som fan var det iaf!

Nä, nu ska jag göra klart min uppgift sen ska jag se greys anatomy innan jag måste göra mig i ordning för jobbet! Lev och må.


Kommentarer
Postat av: sussa

men GRATTIS =D

2008-05-16 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0