GAH


Nu börjar mina krafter tryta.. och skolan blir lidande! Jag lider av kronisk trötthet och motivationen är nedkörd i backen! Tredje dagen i rad jag är helledig.. var tänkt att jag skulle göra bort de mesta i skolan men det har inte riktigt blivit av.

Igår grillade vi hamburgare på grillen.. det var så mysigt. Sen såg vi Underbar och Älskad Av Alla. Helt klart sevärd.. men ingen dundersuccé. Nä, nu ska jag försöka beta av lite på skoluppgifterna innan jag måste börja göra mig i ordning.. Bankmöte 14.30 och sen ska jag på vårdcentralen och ta lite prover 16.00.  
 
Fast allra först blir det ett eller två avnitt av sex and the city, fick hem boxen av syrran förra veckan och abstinensen är helt otrolig.

Ha en bra dag! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0