Sommarlov


Då vare helg och jag är ledig.. så härligt! Har under veckan dessutom haft min sista skolträff på ruskigt länge, eftersom jag har valt att inte börja om till hösten utan ta uppehåll ett år och vara mammaledig. Har dock miljarders uppgifter kvar att göra.. det känns tungt.. den som lever får se hur det går med den saken.

Ja, sen har vi (markus pappa) byggt en altan.. vi fick lov av föreningen att bygga ut så då satte bygget igång och saknar bara de sista detaljerna. Blev riktigt nice, synd bara att vi inte har nån sol.

annars mår vi (både jag och magen) bra.. fogarna bråkar som satan.. och magen växer som bara den vilket resulterade i en sväng på stan med min kära mor för lite nya kläder. Min första mammatröja är inköpt. Puh!

Nä, nu ska jag gå och kolla till tvätten och dra med markus ut i solen.. kvällen bjuder på grillning hos Jonas och Stina. ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0