v. 15


Just nyätit middag.. grillat med majskolvar (SÅ KLART)!! Hur gott som helst.. Vi tackar och bugar markus, min grillmaster till pojkvän, för den. :)

Magen den växer.. och folk har till och med börjat kommentera min växande kula! Roligt. Ska även hinna med att boka tid för ultraljud i veckan. Spännande!

Var och hälsade på hos Robba och Angelika och deras lilla bebis.. men hur go som helst! Istället får jag snusa kissegumma.. hon är så go min kissegumma! mysbebis ligger i famnen nu. Nä, nu ska vi göra nå vettigt.. typ se gossip girl, grym serie!

Får bli en längre uppdate inom kort.. just nu är jag alldeles för mätt och trött för att fungera. So long! /L

Kommentarer
Postat av: mia

Ååh. vad roligt att det börjar synas! Kommer ihåg själv hur kul det var när man började se magen. :) Ha det bra! kramar!

2008-05-26 @ 09:00:09
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0