10


tio dagar kvar, det börjar dra ihop sig.. fast å andra sidan.. det kan lika gärna vara 31 (!!!!!!!!!!)  långa dagars väntan kvar. absolut sista dag för utökning är den 21 december, oj vad hemskt det där lät. ja, jag vet att man oftast går över tiden och bör räkna med att göra det.. men efter nio månaders väntan så känns dagar som år. så jag fortsätter att vara optimistiskt och håller tummarna att det ska kika ut en bebis inom de närmsta dagarna! visst vore det enkelt om man kunde beställa dom till ett visst datum??????

när får man egentligen börja julpynta utan att framstå som ett freak?? vill så gärna börja.. men så kollade jag ut genom fönstret och insåg att vi inte ens har snö än.. bara is.. känns som att det skär sig med julpyntet. måste jag ut och dansa snödansen eller vad äre frågan om?? ja, jag kankse springer upp på förrådet och hämtar ner julpyntet iaf..

dags för mig att tanka upp med lite frulle!! sen ska jag ta tag i den här dagen. tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0