11

jaha.. 11 dagar för bf. det betyder att jag, från och med imorgon, måste börja plocka ut mammadagar om jag vill ha nå pengar.. och det kan ju vara bra att ha! ska kolla på det idag och se om jag blir nå klokare, möjligvis får jag kontakta en expert på området.

ja, sitter fortfarande iklädd min (otroligt fula) morgonrock, har just ätit nå mackor. våra grannar måste ju tro att jag är världens lataste människa som bara ligger på soffan och pillar navelludd. förhoppningsvis vet dom att jag är höggravid. men det är inget jag garanterar. nä, usch...... mina grannar framkallar ångest. så jag fäller ner persiennerna och fortsätter vara höggravid, sådeså.


nu hade jag tänkt hoppa i duschen och borsta tänderna.. det var alldeles för länge sen sist.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Äsch, vad synd att det bara är sån där jobbig värk du har. Tycker du ska ha en HEMSK värk haha ;) Jo julmust är poppis i våran familj. tror vi hunnit köpa oss 20st än så länge =P Det bästa med att vara gravid är att det är tillåtet att ligga och pilla navel hela dagarna :)

2008-11-19 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0