13


idag kliver vi in i v.39.. nu börjar +/-2 veckors perioden. så bejsa kan behaga sig att kika ut precis när som helst.. nog för att jag alltid (!!) är sen och aldrig (!!!) i tid. och den goda egenskapen lär han väl ärva från sin mor......
ja, sen var det ju det här med om det är en tjej eller kille.. vi är ju lite osäkra, börjar iaf bli. hur som helst så kommenterade soctanten (nä, det var en kvinna) att "jamen det där är ju helt klart en kille. har ni några killnamn?" och igår på kinarestaurangen så hände exakt samma sak. hon sa också att det var en kille, och jag menar säger kinarestaurangstjejen att det är en kille.. då mina kära vänner är det avgjort. så flaggan i topp, vi väntar en med snopp! det ni :-)

nä, nu ska jag göra mig iordning för en lunchdejt med sofi.. ska träffa henne halv tolv i stan. jag ser ett mönster.. kanske finns det en anledning till att jag alltid är sen, jag lyckas alltid snöa fast överallt! nu ska jag blåsa håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0