2


fredag idag, efterlängtade helg! det betyder en massa gosaker, mys och lite extra lyx!!
vi måste dock ta tag i städandet.. har gjort ett x antal försök den senaste timmen men måste sätta mig ner och vänta ut dessa väldans förvärkar hela tiden. dom har ökat ganska mycket i strka på bara några dagar och i natt har jag till och med hunnit tänka "vad fan, är det på gång nu?" och då har dom såklart avtagit. nåja.. det skadar ju inte att plågas lite!!
men markus gissade ju på att vi skulle få idag.. då måste bejsa skynda sig lite!! jag å andra sidan har tippat på den 4. det får tiden utvisa!!

idag har vi varit på stan en sväng.. markus fick sig två snygga tröjor, nya kallingar (jag upptäckte när jag tvättade att han var i stort behov av nya) och strumpor.. sen fick han sig även ett spel! det lönar sig visst att fylla år:-)

nä, nu ska vi städa på allvar.. sen handla lite gosaker till kvällen. på återseende.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag frossade pepparkakor och ananas dagarna innan min Meja kom och hon kom då 11 dagar för tidigt...

2008-11-28 @ 21:24:21
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0