4


det har varit en grymt dålig morgon.. vaknade dödstrött eftersom jag inte sovit mer än kanske 4 timmar. hasade mig till barnmorskan och det gick bra som vanligt. mitt sfmått mätte 36cm och bejsans hjärtljud låg på 136. till de lite tråkigare nyheterna då.. hon ska vara ledig så det var min sista träff med henne. så jag kommer få gå till en ny barnmorska, fick tid igen den 10/12 (hemska tanke) och hon trodde (tyvärr) att jag skulle dyka upp där. jo, det var ju då den andra tråkiga nyheten, att hon trodde inte att det skulle bli nån bebis än på några dagar.

man blir ju dessutom inte lycklig av att jag ligga vaken med en bekant smärta utmed sidan.. jorå, nog är det njuren alltid. dock min "friska" njure.. skulle ju vara lagom typiskt om den också ska kajka ihop. herregud. ringde iaf till förlossningen nyss och hon tyckte vi skulle komma in och göra en ultraljudsundersökning för att kolla om det var bebisen som låg och tryckte eller om det möjligtvis var en blockering på gång. tempen låg på 37 så det är väl på gränsen... bestämde mig iaf för att avvakta ett tag till och vila lite och sådär.. blir de inte bättre eller börjar rent av bli sämre får vi väl besöka förlossningen.........................................igen (för HUNDRAFEMTIOTREDJE gången)

man blir inte på bra humör när man får för lite sömn.. så nu ska jag gå och vila och förhoppningsvis så vaknar jag på rätt sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0