ångest


har precis betalat räkningarna och kan säga att det inte var en trevlig överraskning.. det är ju så typiskt att alla räkningar ska komma nu, lagom till jul. jag vill bara grååååååååta. aja.. det är ju bara bita ihop och hålla igen. har dessutom samlat lite vuxenpoäng och gjort en budget för att få lite översikt.

känner mig totalt knäckt, är slö, febrig, mossig i huvudet och allmänt energi och orklös. jag är fortfarande öm.. känns som att jag är typ öm överallt nu, fram, bak, i sidan.. ja. hoija. just nu ligger jag bara och hoppas att det inte blir någon förlossning de närmaste dagarna.. och då mina vänner är man inte piggelin.

har egentligen ingenting att dela med mig av... mitt humör är inte på topp och jag är bara allmänt less.  förhoppningsvis är det bättre imorgon.. då ska jag och m springa på stan en sväng. nu ska jag se sjukhuset och sen joina min älskade ängel i soffan och se lite hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0