belöning


 

såklart hann jag inte tvätta allt jag skulle idag.. och inte hann jag med nått städande heller. fick nämligen ett samtal från min andra stora kärlek nere i skåne och som vi surrade!! så jag fick lägga alla planer på hyllan.. efter ett tag insåg jag att vi surrat alldeles för länge och att jag plötsligt hade fasligt bråttom, så vi la på. jag hoppade i duschen och gjorde mig iordning så kom m och plockade upp mig och vi begav oss till socialen.. så nu är markus pappa även på pappret :-) skönt att ha det ur världen!

efter det åkte vi förbi på kvantum och handlade lite till middagen, blev en helt utsökt kycklingsallad. nu håller jag på att städa lägenheten.. ifall, att, om det skulle bli nånting imorgon kommer det kännas mycket bättre för mig om allt sånt är gjort.

var bara tvungen ta en paus och kolla in läget. som belöning för denna kvälls slit blir det julmust (!!) och julskum i ofantliga mängder :-) ho ho det blir SÅ mycket lättare att städa om man får en lite belöning när man är färdig. så nu ska jag ge mig på toan.. måste skynda lite så jag hinner klart till sjukhuset.. det vore en skam att missa!!! sen är det ju du är vad du äter, nytt läge och hell's kitchen. den ultimata tvkvällen.


soooo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0