Dagen D


ja.. då var det fredag den 14.. och klockan 11.20 ska vi infinna oss på sunderbyns spec.mödra för undersökning av bebis och njure. vet inte riktigt vad jag hoppas på egentligen.. att vi ska slippa plågas. dessutom har bebis blivit riktigt slö de senaste dagarna.. men han lyckas dela ut några härliga slag mot min njure. det känns inte okej!
ah, det är ingen idé att spekulera i vad som komma skall, eller hur jag känner för vad som kommer hända.. vad jag vill. nä, det är lika bra vänta på domen och sedan kan man känna efter. om jag skulle kunna tänka mig att spendera denna fredagkväll med att försöka skita ut en hörnsoffa eller inte.
jag vägrar dock att stoppa in nån jävla slang.. då får dom då döda mig först. eller så lever jag resten av mitt liv utan min högra njure.. eller så får väl m donera sin. ingen slang i vilket fall som helst.

nu ska jag kasta mig genom duschen! alla kan väl hålla tummar och tår idag?!?!

Kommentarer
Postat av: Aina

håller tummarna, för vad vet jag inte:-)



men lova att höra av er hur det blir!

2008-11-14 @ 11:16:22
Postat av: Linda

vi håller tummarna för det bästa!

2008-11-14 @ 11:24:36
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: mia

lycka till! hoppas allt går bra!

2008-11-14 @ 11:32:21
Postat av: ida

lycka till!! åh, kommer tänka på dig hela dagen på jobbet, hoppas att allt går som det ska!

2008-11-14 @ 13:17:14
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0