förbannad!!!!!


när jag plockade ner julpyntet upptäckte jag att den ena pappersstjärnan fått ta lite stryk och gått sönder lite.. så nu har jag tejpat ihop den. och det var inte snåltarmen som spelade in.. utan jag fick ett ryck och bestämde mig för att viga kvällen åt julpyntning. just det, nu har tomtarna flyttat in, adventsljusstaken står i fönstret och jag är i färd med att hänga upp julstjärnorna. och det blir SÅ mysigt!!! 
....men så är det ju det där när man ska vika ut stjärnan, pilla in glödlampan och sedan knyta igen och få lampan i rätt höjd (så man inte eldar papper) och sedan få den tät och snygg. det här är ungefär omöjligt. jag skulle behöva minst 7 fingrar till. och mitt tålamod och min stubin är nästintill obefintligt.. så, ja.. det går inte så jättebra faktiskt.

nä, nu ska jag springa och slå igång den sista maskinen. sen äre sjukhuset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0