illa..


Gårdagen bestod av mys, vi varvade mellan hockeyn och Stjärnor på is. Somnade alldeles för tidigt för att vara en lördagkväll.. vaknade första gången kl 6 men steg inte upp förrens kring 9.. då för att jag hade världens förvärkar. Dagen har flytit på i ett väldigt lungt tempo, hade stora planer för dagen såsom att hänga upp tavlorna, hämta mitt babybasicpaket och köpa det sista till bebis, städa upp här hemma och boka tvätttid. Fick dock lägga ner dom planerna.. har haft ett jäkla tryck neråt hela dagen, speciellt mot ena ljumsken blandat med förvärkar och en jäkla värk i ryggen. Efter frukosten gick jag och la mig i sängen och steg ganska nyligen upp.. nu mår jag betydligt bättre men är fortfarande öm. Känns skönt att jag ska till barnmorskan på tisdag, för det var ruskigt obehagligt!

Annars så skar jag mig på rakhyveln.. över näsan. Jag råkade slå till mig på snoken med rakhyveln och duschen förvandlades till ett blodbad. Nu har jag ett ruskigt snyggt sår över hela näsan. Aja,det ska vara jag som lyckas med något sådant.

Nä, nu hade jag faktiskt tänkt röjja upp lite här hemma, packa upp min väska och vika undan lite kläder. Börja förbereda för väskan... man vet aldrig när den kan komma till pass! Sen blir det fortsatt mys på soffan:-) På återseende!

PS Jag skuttade (i mina tankar) av lycka när jag såg det vita täcket ute... aah, snö. som jag har väntat.....DS


Kommentarer
Postat av: Stina

Vart skulle du egetligen raka dig??? Hihi.. låter lite kul... kram

2008-11-02 @ 22:12:34
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0