juleljus


efter att jag pratat med stina så fick jag äntligen klartecken att börja julpynta TROTS att första advent fortfarande är tio dagar bort.. vad fan, jag har ätit julskum och druckit julmust i mängder i flera veckor. så vad spelar det för roll.. herregud, någon måste ju vara först ut och i år råkar det vara jag!!!

så jag klättrade upp på förrådet och slet ner lite julpynt.. insåg att vi typ inte har något julpynt.. och att våran ena julstjärna har gått sönder. så i år är det faktiskt dags att investera i lite nytt julpynt. så imorgon ska vi fara och kolla om vi hittar nått!
 


nä, nu ska jag fortsätta med att snöra ihop en pannkakssmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har julsaker om du vill ha hör bara av dig vad du vill ha. kram mamma

2008-11-20 @ 19:03:29
Postat av: Julia

Jag har då juvstartat med julpyntet. Tagit fram granriset på balkongen och en anna ljusboll har varit framme över en vecka nu :) Behövs ju mer ljus nu när det är så mörkt.



Hade jag varit gravid hade jag nog snört fram allt så att man vet att det är gjort och man kan slappna av sen :D

2008-11-20 @ 19:38:05
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Aina

är också sjukt sugen på att adventspynta...men med risk för att grannarna ska börja prata har jag inte vågat ännu;-) Nu när jag läser att du tagit steget kanske jag iaf törs sätta upp jul stjärnorna snart;-)

2008-11-20 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0