november


Det har varit dåligt om uppdateringar den senaste veckan orsaken är att jag varit hos mamma och pappa och hälsat på sen i söndags. Men nu är jag alltså tillbaka i vardagen! Och inte har det blivit några barn heller..
Däremot är det äntligen november, som vi har väntat på den här månaden.. det betyder alltså att det är 29 dagar kvar.. föroppningsvis inte fullt så många.
Missade barnmorskan i måndags så jag ska dit på tisdag, har även fått min havandeskapspenning beviljad.. så det känns grymt skönt :-)
Nä, nu ska jag packa upp mina väskor och stuva in alla bebissaker sen ska jag krypa ner med min karl under filten.


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: aina

ja äntligen är det våran månad:-) känns så mycke närmare när man det vet. Snart snart snart är det våran tur:-)

2008-11-01 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0