ojoj...


nu har jag just tvingat i mig en första kopp hallonbladsté, det var väl kanske ingen höjdare. gillar dessutom inte varma drycker så halsade när det var ljummet.. en väldigt konstig eftersmak. men det fixade jag med några chokladrutor:-)
ja, jag har alltså stegat in på en hälsokostbutik och köpt ett té som sägs framkalla sammandragningar.. ja, det trodde jag inte för nio månader sen. att JAG skulle testa massa huskurer. men nöden har ingen lag!!!! inte för att jag tror att det ska funka, men då har man iaf prövat!!

var och promenerade på stan idag.. har haft helt galen, fruktansvärd foglossning, ett senadrag som höll i sig i 5 (!!!) minuter och sen tror jag även att jag har sträckt mig i ena ljumsken... antar att det går så om man legat på latsidan i nio månader och sen ska ut och powerwalka (så gott det går) höggravid i vecka 39..

nä, m har åkt till jobbet.. jag ska väl roa mig ett tag till framför tvn och datorn innan jag stänger igen för ikväll!


Kommentarer
Postat av: Martina & Lukas

Prova koka palt... viktigast är att du river potatisen för hand. Det satte då igång min förlossning :D Lycka till!!!

2008-11-17 @ 23:25:13
URL: http://youanimal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0