onödigt


jag tror att begreppet storhandling har fått en helt ny betydelse. idag har vi bunkrat upp.. så jag blir förvånad om vi måste bege oss från hemmet den närmsta månaden. möjligtvis för lite kylvaror.. men annars så har vi nog vårat på det torra ett tag framöver. det hela slutade i mindre trevliga förvärkar och ett skråv från korvgubben. (ja, jag skämms)

var även förbi på babyproffsen och hämtade baby basic boxen. en goodiebag för blivande föräldrar. boxen innehöll väl bättre och nödvändigare saker och en massa skit... det roligaste var nog EN yes powerdrops, alltså en diskmaskinstablett.. eller kanske en belly button-knapp.. för kommer väl till pass de sista tre månaderna. man ska inte klaga, det var ju trots allt gratis!

inhandlade de sista till bejsan idag.. trodde vi. så kommer man på ytterligare något som man bara måste ha. så inser man hur lurad man blir.. blivande föräldrar, typ DEN mest lättlurade arten av dom alla. går på allt, köper allt. vill dock tro att vi inte innehåller den kategorin, men om man skulle kolla efter har vi nog en och annan onödig grej.

nä, nu ska jag ta tag i det kaos jag startat.. och nu började sjukhuset!!


summan av kardemumman, det händer en hel del under nio månader.


Kommentarer
Postat av: Linda

ja, man vill ju hellre umgås med bejsan än att sitta där o skriva på papper. jag tycker det är konstigt att dom tar förgivet att bara för att man är gift så är karln pappan och inte om man är sambo eller liknande. att vara gift är ingen garanti! sjukt tankesätt enligt min mening!

2008-11-11 @ 19:42:59
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0