sista fixet


glömde skriva igår att jag faktiskt bokade tid för faderskapsbekräftelsen.. joni, på torsdag klockan 15 då står m som fader!

dagen spenderades i sängen.. kvällen spenderades i sängen. ja, sen sov jag lite där emellan. jag är verklien ett energiknyppe i sig! jag börjar undra om det här med tv i sovrummet var en så smart idé trots allt.. förut var jag ju iaf tvungen kliva upp ur sängen för att parkera mig i soffan, inte ens den kraftansträngningen krävs längre. me like!!

hur som helst slutar m om en timme, så kommer han och plockar upp mig. då ska vi storhandla och fylla upp kyl och frys. dessutom ska vi hämta ut den där boxen och köpa det sista till bebis.. såsom blöjor, nappar och våtservetter. sen är vi garderade!

har varit VÄLDIGTmysko i magen de senaste dagarna, nästan så jag trott att det kanske ändå varit på gång.. tills jag insåg att det är medicinen som får min mage att kejka. aja.. skulle ju vara skönt om det satt igång av sig själv, har läst en massa skräckpropaganda om igångsättning. men å andra sidan, så här vill jag inte heller ha det.. för allt står inte rätt till. sånt känner man.

nu ska jag leta lite goda recept på internet och så ska jag skriva en LÅNG inhandlingslista. på återseende.

Kommentarer
Postat av: Aina

tycker jag har varit konstig i magen till och från de senaste veckorna så nån förlossning tror jag inte att det beror på, tyvärr! Sitter här med mitt nyanlända hallonbladste som sägs framkalla sammandragningar, haha, alla knep är tillåtna nu:-)(smakar förövrigt HÖ!!!)



Max lär nog stanna några dagar till i magen så nog vet jag att ni hinner förbi, men självklart måste ni ju komma sen när liten kikat ut, det lär nog inte vara så mycket trafik här, alla våra släktingar bor ju trots allt 20 mil här ifrån i princip så det lär bli vi som får köra runt och besöka alla:-)

2008-11-11 @ 15:52:56
Postat av: Aina

ja jag gick över 9 dagar med henne och känner gärna att jag slipper det nu!



Det är bara kika förbi om ni har tid, vi har då inga planer... förutom att vara hemma och hoppas på värkar:-)

2008-11-11 @ 18:31:02
Postat av: Linda

att ni fick en tid så pass fort, själva fick vi vänta 2 månader på att få skriva på dessa jäkla papper!

2008-11-11 @ 18:33:46
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

så bra att hon hade så snabbt! vi bokade tid efter att harry kommit, och per fick ju inte fp förrän det vart påskrivet. så det kan vara bra att ha det gjort, så slipper det bli tjorv med allt som hör till!

2008-11-11 @ 19:05:00
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0