slem


sitter här och är mer täppt i näsan än nånsin.. och mitt riktiga nässpray är slut och koksaltlösning ger mig bara ont i skallen. kan bli en tuff natt minsann...
....så hände de idag, slemproppen gick.. och då menar jag INTE markus, han sitter i soffan;-) nä.. utan den andra slemproppen, delar av den. men den kan tydligen släppa veckor innan förlossningen och ska inte tas som något tecken.. annars är det stendött. 

nåja, annars har björn,sofie och seth varit hit och vi käkade tacos.. det var gott!! sen har vi sett på idol och nu hade jag tänkt krypa ner med en riktig chickflick, vilken återstår dock att se. 

hade inte så mycket mer på hjärtat, trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det händer något snart! =] vi håller tummarna här på tenor!

2008-11-21 @ 22:53:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Angelika

Wohoo slemmisen har gått.. Ett tecken är det ju alltid, men kanske inte ett tecken på att bebben kommer ut villken minut som helst. Min slemmis gick ju när jag kom in på BB med värkar haha ;)

2008-11-22 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0