orklös


måndag idag vilket betyder att vi går in i vecka 37 idag.. vi har gått över 90% av graviditeten.. jag ser ljuset!!! det är konstigt, jag läser om blivande mammor som på slutet av graviditeten blivit helt galna och boat, hållt huset kliniskt rent och fyllt frysen med diverse bakverk och grytor.. och kan bara konstatera att jag verkligen är motpolen till dessa freaks. jag orkar knappt ta mig ur sängen och kammar jag dessutom håret är det en stor bedrift i sig. det mesta är klart, men än är det lite små saker som måste inhandlas, bb-väskan packas, sängen bäddas och lite små plock MEN det ska tas tag i, tids nog!!

idag har jag bara legat på soffan och bytt mellan datorn och tvn.. utan att ens ha en gnutta dåligt samvete. gjorde ett ryck och kollade igenom kyl och frys.. som förväntat fanns det inte mycket ätbart, bara pyttipanna, och det var jag verkligen inte sugen på. suck... vill någon ha middagssällskap ställer jag mer än gärna upp! att tro att markus skulle ha fyllt på kylen under veckan var ju överkurs, vi bor trots allt ihop och jag känner honom. ja, jag tar en banan och väntar på att någon vill utfodra mig.........

nä, nu ska jag hoppa i duschen OCH kamma håret:-) avslutar inlägget med en bild på kulan från vecka 35.







Kommentarer
Postat av: ida

jäklar lina!! tänk att jag inte sett dig irl med en bebis i magen :)

2008-11-03 @ 20:42:19
URL: http://idoomin.blogg.se/
Postat av: Stina

Fan va gullet :P

2008-11-04 @ 11:21:56
URL: http://bjursan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0