nöden har ingen lag


hoooooija! har tvättat hela dagen och har just varit och tagit reda på den sista maskinen och hängt upp sängkläderna.. när jag städade upp i tvättstugan fick jag riktigt onda förvärkar, var till och med tvungen sätta mig ned.. det var inte nådigt!

...har inte gjort ett skit idag, förutom att tvätta då. har varit riktigt sliten och trött.. hade planerat en kort promenad men jag kände att orken bara rann av mig. men så tog suget och hungern över så jag klädde på mig,och efter en mindre meltdown (när det visade sig att jag inte fick igen min jackan) tog jag cykeln till willys. kändes inte stabilt! hade de inte varit för att jag hade bråttom (eftersom jag tog mig ork i sista sekund) hade jag tagit mig dit till fots istället.
m skulle inte gilla kombinationen: lina, (världens osmidigaste människa), höggravid, cykel och halkigt. nä, det rimmar inte så bra. hur som helst tog jag mig hem helskinnad, och det är ju det viktigaste.

köpte även chokladpudding som jag ska överraska m med imorgon, det är hans absoluta favorit:-)

nu ska jag göra mig en macka och se lite tv innan det är dags att göra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0