avskum


ja, då har man fyllt i den första anmälan om föräldrapenning... det känns ju lite snopet då man inte har något barn än!! men min havandeskapspenning upphör ju efter idag, och pengar måste man ha. blev positivt överraskad då jag fick bättre ersättning än jag trott.. när jag räknat ut själv.

idag damp det bland räkningarna ner ett brev adresserat till mig från libero.. och där fanns en gullig peppning till mig och rabattkuponger på blöjor. numera pryds hela våran kyl av rabattkuponger på blöjor.. det är sjukt tacksamt! går damp det ner en kupong som gav mig ett gratis paket bindor från libresse... jag undrar om det var en slump!!

m har farit till jobbet för ett tag sen och jag sitter och gluttar på insider. det finns nu helt sjuka människor där ute på internet........ avskum. HELT sjukt!! jag blir så jävla förbannad.
imorgon är det torsdag, officiell städdag på östra malmgatan, så jag har vad jag gör imorgon.. jag bör väl testa knäskura toaletten.....;-) sen så äre ju kalas på söndag, vilket betyder att det ska hinnas med å bakas någon dag också.

nä, nu är det dags för dagens tékopp.. det är dags att kicka igång det här nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: ida

jag fick också gratis bindor, mycket tacksamt! och klart man tog de dyraste :P

2008-11-20 @ 06:30:04
URL: http://idoomin.blogg.se/
Postat av: aina

blöjrabatter är alltid välkommet, det gäller att lagra på sig då rabatten oftast inte gäller så länge. För mig har det blivit nå galet, jag har fått 3 av alla rabatter från libero... kanske har råkat registrera mig 3 gånger;-)



blev också uppvaktad med gratis bindor, perfekt tajming:-)

2008-11-20 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0