tvättdag


på beordran av systeryster kommer en liten uppdate:-)

har inte hänt speciellt mycket här på öm, vilat och sovit om vartannat. jag trodde att jag var en levande zoombie förra veckan.. men det är ingenting mot för hur orklös jag är nu. tror det beror på en kombination av att vara höggravid och dessa mediciner som jag måste äta fyra (!!!) gånger om dagen. hur som helst.. den lilla energi jag har, har jag använt åt att tvätta, tvätta och tvätta. tvättberget var utöver det vanliga.. i samma sväng så packar jag också bb-väskan. har dessutom bäddat spjälsängen.. lär däcka på soffan så fort jag slår mig ner.

imorgon ska vi åka och lösa ut babybasic-boxen och sen skulle vi visst hämta nå spel som m bokat.. och imorgon tror jag minsann att det är dags att bjuda m på en helt magnifik pizza som jag åt hos mamma och pappa. ja, sen ska jag fundera ut en riktigt bra farsdagpresent.. han ÄR ju faktiskt pappa.. för vi har ju faktiskt en liten bejsa,sen tycker jag han förtjänar att bli lite bortskämd mellan varven
....och på tal om den lille så verkar det inte räcka med att blockera sin mammas högra njure, det satsas på att knäcka några revben också!!!
nä, nu ska jag börja med maten.. plättar!

Kommentarer
Postat av: mia

Usch då att du hamnade på sjukhus och allt..Förstår att det är jobbigt..Det är ju nog jobbigt bara att vara gravid! ;) Hur mår du nu då?

2008-11-06 @ 19:53:46
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0