crybaby


såg ju såklart sjukhuset, hjälpte en kvinna att föda, jag krystade med henne.. jag grinade floder då det lilla miraklet kom. så jag vet inte riktigt hur jag ska klara av min egen förlossning..
..tår-kalaset fortsatte till insider som handlade om djurplågeri..... inte ens djurplågeri, utan sexuella övergrepp på djur. fyfan, det var så jävla sjukt att jag var tvungen stänga av efter halva programmet.

jag fullkomligt hatar dessa hormoner.. jag är inte normal. jag kan få sammanbrott och grina utan stopp för att håret inte ligger som det ska. jag har officielt blivit en jävla crybaby. och jag kan verkligen inte hjälpa det.

var väldigt sugen på julmust imorse (för ovanlighetens skull).. steg upp, halvdöd, letade mig mot kylen.. vad visar det sig?? jo, att m har tagit med sig musten till jobbet. sniket va? jodu! turligt nog hade vi en till..en oöppnad. ikväll ska jag tvinga till mig julskum och pepparkakor.. mmmm.

nä, nu måste jag kolla till tvätten och sen ska jag se gossip girl innan jag måste ta tag i städandet. vi hörs senare!

åååååh, vad det är härligt med vit backe!!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

visst är det härligt med vit backe?! :] det blir så mycket ljusare och härligare.. lycka till med städandet, du kan få koma till oss och städa sen om du har lust ;)

2008-11-13 @ 11:57:29
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: stina

Haha, jag grinade oxå till sjukhuset. Blev så lycklig då det lilla livet kom ut. Tror till och med att Jonas nästan fällde en tår. Hojja vad man är kännslig.

2008-11-13 @ 12:21:11
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0