halvdant


satte mig ner i soffan för att vänta ut sammandragningarna och då rann all energi av mig. så städningen blev bara halvfärdig.. jag hann allt utom att dammsuga och skura i vardagsrummet. istället tog jag mig ork att olja in köksbordet! så nu ligger dammsugaren mitt i rummet och sneglar på mig.. men det som är så fint med att vara höggravid är att jag utan (större) dåligt samvete kan lämna det halvfärdigt för att göra klart imorgon.

imorgon är det äntligen fredag och helg. ska bli skönt! ska slita upp herrn rätt tidigt så han får vända tillbaka dygnet.. så måste vi helghandla lite! nu ska jag äta lite glass.. och koka den dagliga tékoppen! jag är alltså världens mästare på att småäta, det är konstigt att jag inte är tjockare än vad jag är.. hm.

måste också meddela att jag plockade bort tomtarna lika fort som jag stoppat fram dom.. det kändes INTE riktigt rätt. jag får nog vänta någon dag till innan tomtarna får flytta in:-)
nä, nu börjar hells kitchen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0