rester


idag blev det rester till middag, en lördag. jag tror faktiskt aldrig att det har hänt.. men ingen av oss hade ork till att komma på vad vi skulle laga och än mindre laga maten. så vi värmde upp resterna från gårdagens middag, tacos. och det smakar ju faktiskt som bäst dagen efter:-)

jag har snosat på soffan hela dagen, har hunnit med att se ett avsnitt av greys anatomy och sen började jag se mamma mia, men jag stängde av den lika bort. men vilken lam film... nä, musikaler är inget för mig.
så har jag även hunnit med att nöta lite bitch på blip och jag har kört fast på sista banan.. har suttit i timmar och det är verkligen helt jävla totalt omöjligt. jag börjar misstänka att datorn fuskar... nu börjar jag dock bli riktigt dålig och slarvig. sen ser jag inte skillnad på färgerna längre.. åsså blir jag arg. jag tror att jag kan ha spelat för länge, det är nog dags att sluta.

nu ska jag kolla lite film.. på återhörande


Kommentarer
Postat av: Mia

Ååh vad spännande! Nu verkar det ju hända lite grejer iaf..det går åt rätt håll :) vad roligt!

2008-11-22 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0