utsökt



ja, nu är ju frågan hur jag ens vågar ifrågasätta mina skills i köket?! lasagnen blev super smarrig..och det säger jag som inte ens är speciellt förtjust i lasagne.

har egentligen ingenting att skriva om.. har inte hänt ett skit idag. men jag tänkte att jag skulle fördriva tiden lite tills sjukhuset drar igång, det är verkligen dagens höjdpunkt!

kan också ta och meddela att nästäppan är riktigt besvärlig nu.. pepprar näsan full med renässens (??). men det där är ju som att spruta luft i näsan.. det hjälper inte ett smack!!!! och eftersom jag är livrädd att bli beroende av nässpray så vill jag helst inte använda vanlig MEN i natt var jag allvarligt talat rädd att dö av andnöd. väldigt underhållande att bli anfådd av att prata, äta.. typ leva.
måste också skriva att jag har fått lite livstecken från den i magen.. har petat och då har det petat tillbaka. men det är inte en livlig varelse idag.. kanske är han lika trött som sin mamma? :-)
nä, nu ska jag inta sängläge (har jag nämt att jag ÄLSKAR att ha tv i sovrummet???). kommer nog inte kunna hålla uppe dom blå speciellt länge då jag inte sovit någon middag idag.. så vi hörs imorgon! sedär.. 2 minuter till start!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas på lite hjälp med barnpassning blir pepparkaksbak med barnen i morgon. kram mamma

2008-11-12 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0