vardagslyx


då har den dagen också passerat och jag har överlevt. m jobbar ju eftermiddag och det är SÅ trist. mycket tacksamt att jag hade en köttgryta från mamma som väntade i kylen till middag:-) min ork är som bortblåst på alla plan..

..tog mig dock ork till att snöra mig genom duschen, passade även på att fräscha upp mig riktigt ordentligt. gjorde hårinpackning, ansiktsmask, peelade fötterna, klippte klorna.. ja, ni fattar. kan säga att det är ett smärre träningspass att klippa tånaglarna. så nu är jag hyfsat trött! ska se lite tv innan jag ska sova. imorgon står tvätt på schemat.

min pulserande värk i ryggen vill inte ge med sig.. utan den har kommit och gått hela dagen. jag får en känsla av att den kanske hör till.. att den inte kommer att försvinna utan bara bli värre. det är som sagt inte så lätt att veta när man aldrig varit me om det förr. dessutom verkar det vara väldigt individuellt hur man uppfattar förvärkar, värkar osv.. ja, tiden lär väl utvisa vad det är! :-)

nä, nu börjar csi. god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0